13 stycznia 2013

Bombka kimekomi



Szukając w internecie zupełnie innej techniki prac ręcznych znalazłam technikę kimekomi. W internecie jest dość filmików, żeby się dowiedzieć o co w tym chodzi, dlatego daruję sobie opis :D. W każdym bądź razie, jak znalazłam sposobność do wypróbowanie metody, powstała oto ta bombka. Tutaj odpowiedniego efektu może nie widać, ale to dlatego, że tylko takie materiały posiadałam w domu :P. Gdybym użyła różnych, albo chociaż kolorowych materiałów, może byłoby to efektowniejsze :P. Miałam zamiar użyć szpilki z ozdobną główką (którą kupiłam, po małym niedogadaniu się ze sprzedawczynią:D), ale zachciało mi się ją prostować, co doprowadziło do złamania. tak czy inaczej wydaje mi się, że i bez tego wyszła mi całkiem ładna.

3 komentarze:

  1. co za zaskoczenie:P jeszcze dobrze nie opublikowałam a tu komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. a no bo akurat bylem na necie i zobaczylem obrazek i wpisalem od razu ;p

    OdpowiedzUsuń