16 lutego 2011



Tłumaczenie:

Kto stworzył wszystkie te zasady?
Podążamy za nimi jak głupcy
Uwierzymy, że są prawdziwe
Nie chce nam się ich przemyśleć

Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że tak jest
Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że to robimy

I jest w tym też ironia
Bo to, do czego dążymy
To tylko część ich gry
I tak właśnie dzieje się

Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że tak jest
Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że to robimy

Kim oni są?
Gdzie oni są?
Jak oni mogą w ogóle
Wiedzieć to wszystko?
Kim oni są?
Gdzie oni są?
Jak oni mogą w ogóle
Wiedzieć to wszystko?

Czy widzisz to, co widzę?
Dlaczego tak żyjemy?
To dlatego, że to prawda
Ta ignorancja niesie szczęście

Kim oni są?
Gdzie oni są?
Jak oni mogą w ogóle
Wiedzieć to wszystko?
Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że tak jest

Czy widzisz to, co widzę?
Dlaczego tak żyjemy?
To dlatego, że to prawda
Ta ignorancja niesie szczęście

Kim oni są?
Gdzie oni są?
Jak oni mogą w ogóle
Wiedzieć to wszystko?
Przykro mi, tak mi przykro
Przykro mi, że tak jest


uwielbiam taki stan kiedy leci piosenka, zaczynam ruszać się w takt muzyki i cała reszta jest nie ważna. nie ważne, że składam i wieszam pranie, nie ważne że mam sporo do zrobienia, nie ważne że mam zaległości które muszę nadrobić. nie ważne, że muszę parę spraw uregulować, nie ważne że jeszcze nie zaczęłam pisać pracy. nie ważne że będę prawdopodobnie musiał wybić piwo które sama sobie naważyłam, nie ważne że nie znam znaczenia i słów piosenki:D. nie ważne.
uwielbiam stan niewytłumaczalnej radości i tumiwisizmu. szkoda tylko że tak rzadko go miewam. nie ważne. jest świetnie, i co najważniejsze na trzeźwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz