23 stycznia 2012

brakuje mi ciebie..
***
czasami tęsknie za dziadkiem
***
między niebem a ziemią o krok od piekła
***
naprawdę... myślenie stanowczo szkodzi!
***
wiadomość z minionego weekendu trochę mnie zasmuciła, ale dobrze że podobno jest już wszystko w porządku. jednak to nie zmienia faktu, że czuję się w grupie podwyższonego ryzyka:P, i to tym bardziej przekonuje mnie do profilaktyki.
***
sesja, sesja, sesja, a mnie q nadal nie chce się uczyć. mam nadzieje jednak, że nie będzie tak źle, skoro bez ściągania zaliczyłam ang;]
***
q dlaczego jak ja mam sesje to p..... ludziom odwal i muszą robić właśnie remonty. np dzisiaj! Q! kto to widział wymieniać teraz kaloryfery na korytarzu i to od 8 rano.
***
tak wiem, dobrze że sprzątają korytarz, ale q czy muszą to robić o psiej porze i q rozbijać się po ścianach i poręczy przez cała klatkę schodową jak ja właśnie śpię??!! u mnie w pokoju to wszystko słychać, szczególnie jak mam ścianę sąsiadującą z klatką schodową!!
***
kolejny weekend pod tytułem "będę się uczyć" spalił na panewce...
***
mam wrażenie, że czasami rozumiem drugiego człowieka. np. wczoraj miałam wrażenie, że wiem co "czuje" facet gdy kobiet pyta się go, za co ją kocha? (osobiście wydaje mi się, że tak do końca nie da się tego powiedzieć, ale możecie próbować ;p) jednak apeluje do was panowie, żebyście od czasu do czasu powiedzieli swojej pani, że ją kochacie.
***
ciekawa ta zima. ciekawe czy śnieg będzie padał np. w kwietniu. a najlepiej od razu w wielkanoc, a w pany poniedziałek zamiast deszczu śnieg... to może być ciekawe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz