3 marca 2012

pewna osoba przesłałam mi podcast "lekko stronniczy" na youtube. na początku mnie nie zachwycili, ale z braku większego pomysłu jakby tu "stracić" trochę czasu, zaczęłam oglądać włodka i karola od pierwszego odcinka. i tym sposobem, w ciągu ponad tygodnia obejrzałam 120 odc. przy pierwszych (12-19) po prostu płakałam ze śmiechu. nie wiem czy mi się znudzą : ), ale jak na razie ich oglądam ; ), "polubiłam" lekko stronniczych na fb i tak od kilku dni zastanawiam się, czy u mnie na blogu : D dałoby rade coś zmienić. tzn. ja po pierwsze pod żadnym pozorem nie zamierzam prowadzić widebloga, a po drugie "upodabniać" się do kogokolwiek ; P. po prostu zastanawiam się czy "dam radę wprowadzić coś co byłoby fajne". coś co sprawiałoby mi "przyjemność" umieszczania tego na blogu i nie było zbyt kiczowate i tandetne. coś co wyróżniałoby ten blog chociaż troszeczkę : D i zachęciło mnie ; P do trochę "kreatywnego" myślenia. ale zobaczymy. na razie zastanawiam się na tym czy dałoby radę zrobić "serie" ciekawych zdjęć, i czy od czasu do czasu nie napisać jakiegoś powiedzonka, które mi się podoba : ) . pożyjemy zobaczymy, w każdym bądź razie byłoby to lepsze od tracenia czasu na mało produktywnym  przeglądaniu stron, które nie wiele wnoszą do mojego życia. : D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz