8 kwietnia 2012

I już po niedzieli...

Chciałam to napisać, a przynajmniej spróbować napisać to normalnie przez stronę internetową, jednak okazuje się że przez aplikacje zabawki jest to łatwiejsze. Co ciekawe. Blogger pozwala pisać przez edytora tekstu i edytora html. No i jak chciałam napisać przez stronę to mogłam to zrobić przez html, bo przez edytor tekstu nie chciało. Ale jednak to jest nie wygodne, bo nie widać całego tekstu. No i tak piszę przez aplikację, a niedoróbki typu ortografia i etykiety poprawię jak już siądę przed komputerem :-P.
Jak ja nie lubię świąt. Jak byłam młodsza to jeszcze jako tako. A teraz, oprócz świadomości, że jest wolne, no i może jeszcze z jedynego powodu, nie "skaczę z radości", że są święta. I boję się tego, że już mi tak zostanie, nie zależnie jakie to święta i o jakiej porze roku.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz