5 kwietnia 2011

ultra orange & emmanuelle sing sing


Ktoś przemawia do mojej duszy
Ktoś sprawia że kolana mi się trzęsą
Ktoś dzwoni do moich drzwi
A ja pełzam po podłodze
Mam dreszcze na całym ciele
Mam drżenie w kościach
To zaraźliwe
Nie wiem dlaczego
Ktoś pije
moją krew jak szklankę wina

Nie mam jak się ukryć
w środku Twojego nieprzyzwoitego umysłu
Che powiedzieć nie
Ale moje serce wciąż mówi
chce więcej
Więc śpiewam śpiewam śpiewam
Jestem Twoim więźniem
Jestem Twoim przedmiotem (Twoją panienką)
Ja tylko śpiewam śpiewam śpiewam
Mam kule u nogi
I uczę się jak pływać.

Obudziłam się rano
Moje ciało było obolałe
Nadal nie pamiętałam
Co robiliśmy
Powiedziałeś że świat był zawładnięty przez krokodyle
Powiedziałeś że byliśmy otoczeni przez rekiny

Z Twoim białym koniem
mój Książe Ciemności
Zamierzam odlecieć
Zamierzam odlecieć

Nie mam jak się ukryć
w środku Twojego nieprzyzwoitego umysłu
Che powiedzieć nie
Ale moje serce wciąż mówi
chce więcej
Więc śpiewam śpiewam śpiewam
Jestem Twoim więźniem
Jestem Twoim przedmiotem (Twoją panienką)
Ja tylko śpiewam śpiewam śpiewam
Mam kule u nogi
I uczę się jak pływać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz