22 marca 2012

humor na dziś

Alane- po polsku -przy przeglądaniu piosenek, przypomniało mi się, że coś takiego jest, jednak jak ktoś nie chce obie psuć uroku piosenki to radze nie oglądać : D
Batmanowe paznokcie -ciekawy pomysł, tylko czy aby na pewno jest to poręczne : P .
Obrazek - nie wiem czemu, ale mi się podoba : )
Dziwne buty -chyba tylko dla celebrytów i to tych stawiających na awangardę.
Wyburzany most -łoooo jakie fajne fajerwerki  ^^
Kot - ja wiem, że koty potrafią wejść wszędzie ale ten to chyba przesadził!
Archaic cars -samochodziki :))
Szafa,tramwaj i nieporozumienie -czytając już sam początek można domyślić jak się skończy, a jednak mnie to bawi;P
Wiosna -druga część do tego co już tu pisałam;p
BEST DNB BEATBOX i SKRILLEX BEATBOX (DUBSTEP) - za bardzo nie jestem fanką dubstepu, a jak ten gość tak gra w domu to co on by stworzył w bardziej profesjonalnym studio? (znalazłam przez przypadek:P)
A propo jeszcze dowcipów przypomniało mi się, że czytałam jeszcze dwa: żona i zegar z kukułką .
Kuba Wojewódzki odcinki 169 -fajny, w zasadzie tak samo fajny jak poprzedni (168);P.
A na koniec filmik. Stary ale jary.



PS. Noga już mniej boli :P. Okazało się, że jednak mam jakiś żel nadający się do nadwyrężonych mięśni:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz