23 marca 2012

I znowu się zagapiłam

I znowu się zagapiłam, a miała napisać wcześniej :P, dlatego dzisiaj znowu będą tylko spamy i to tylko raczej nie wszystkie, które chciałabym tu wrzucić:P
Na początek dobry patent, ale akurat tutaj chodzi o matematykę, która mnie zaskoczyła. Oraz brakuca złotówka, niby wszystko logiczne i w zasadzie wydaje się proste, ale nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie;p.
Dziwna jest trochę ta historia o psie, ale jednak również trąca humorem, i pytaniem co jaranie robi z człowiekiem. I na koniec tego tematu dwa kwejki o życiu: siedzenie w łazienceclub.
Przypomniało mi się, że mam w zapisanych zakładkach fajne strony: sukienki i inspiracje powiedzmy detaliczne, na których dawno nie byłam a są na nich fajne zdjęcia.
Poza tym większość dzisiejszego czasu spędziłam na wędrowaniu po mieście z Katarzynką i na przeglądaniu stron z aparatami cyfrowymi i filmików o fotografii. Oczywiście nie obyło się bez obejrzenia lekko stronniczych, przeczytaniu nowej notki na innym blogu;p i przejrzeniu jakie to dzisiaj zafundował nam głupoty plotek:P, gdzie pamiętam tylko, że było coś o tym kto komu pomógł zrobić karierę, i że Doda cieszy się zakupionym mieszkaniem w LA. No i z przykrością stwierdzam, że nie mogłam obejrzeć nowego odcinak Reguły gry ;P, za to wczoraj do pierwszej w nocy oglądałam Ja to mam szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz