26 marca 2012

zazdrosna kobieta, rozwiązanie vs kobieta, gwiazdy, porównaniewielki post, Ryan Gosling, różowe drzewa, street art, sen, remont, ciastka, kot w wannie, niedźwiadki w cyrku, bilety, ciężka piłka, kot gaszący światło, mały kibic, zwierzątko, sexi króliczek, test, uśmiechnięty pies, trolololoo, prawdziwy superman, jamnik, savoire vivre, panda, tv vs książkiCyckibałaganrat bikestrueszpan, nosdrzewka bonsai- kompilacja, przytulne kino, horoskop, molka :D, co się stało?, ślub, photoshop, szczęście?, gadżety, rysunkowa układanka, jaka urocza mina, mózg w pracy, sprytny,galaretka, ziew, dj żółw, neil patrick harris, wyniki, tatuś i mamusia, oczopląs, dzień bez :), kolory, street art w szczecinie, dobry wykładowca, głodne księżniczki, spacer, wredna papuga, sztuka, me pluszaki, fajna fryzura, cute, zamek, bez retuszumagiel towarzyski odc 2 sezony 12 ;p

Taa poszłam dzisiaj na totalną łatwiznę i na ilość, bo to są kwejki z weekendu i z dzisiaj oraz jeden program i "artykulik". Część z tych kwejków jest tu, bo podobało mi się zdjęcie i jego zawartość, część bo była śmieszna, a część bo wydawała mi się tak dziwnie prawdziwa :D.

Ha pochwale się! Udało mi się załapać wypatrzony autobus na rondzie (tzn. ja musiałam podbiec, a autobus dojechać :D). Frajda tym większa, że nie znałam nr autobusu czyli czy aby na pewno mi pasuje. A synchronizacja świateł i przejście podziemne spowodowały, że ja byłam pierwsza. I tym sposobem nie musiałam czeka na przystanku. :D

No może napiszę jeszcze jedno. Od wczoraj zastanawiam się czy Samsung Galaxy S II czy Samsung Galaxy Note : D. Choć jakoś dziwnie skłaniam się bardziej ku Note:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz