18 stycznia 2013

Karta na Dzień Babci



W związku z tym, że ostatnio sporo robię prac ręcznych, pojechałam sobie po ambicji i postanowiłam zrobić kartki pocztowe z okazji Dnia Babci. Niestety do Scrapbooking'u baaardzo mi daleko, a wręcz poczułam się jakbym była w podstawówce i robiła laurki dla babć. Na szczęście nie są tak pofalowane, jak mi się wydawało, że będą. Wszystko w miarę trzymało się razem :D. A poddane opinii, przeszły je pozytywnie. Więc z braku jednej koperty, zrobiłam ją z białej kartki z bloku rysunkowego, zaadresowałam, przykleiłam po znaczku, które kiedyś znalazłam na moście (tak jak pieniądze czasami leża na chodniku, tak ja znalazłam 2 "sprawne" :D znaczki po 1,55 zł) i poszłam na osiedlową pocztę :D. Postałam w krótkiej kolejce, żeby dokupić znaczki na priorytet, i okazało się, że zdrożały. Z tego co pamiętam priorytet kosztował 1,95 zł, teraz wychodzi na to, że kosztuje 2,35 zł :P. Ale czego się nie robi, żeby w miarę wcześnie przyszły kartki do babć, w szczególności jak się je wysyła na ostatnią chwilę. Wątpię, żeby doszły w poniedziałek, ale mam nadzieję, że dojdą we wtorek :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz