11 maja 2013

Poprawka tekstu

Wiedziałam że tak będzie!
Tekst powinien wyglądać tak:
"To chyba nie jest dobry pomysł w kierunku poprawienia częstości pisania postów na blogu, ale spróbować chociaż raz mogę. Dlaczego nie zbyt dobra? Bo już widzę że etykietki będę; musiała poprawiać z powodu braku możliwości wyboru z już istniejących. Aplikacja nie poprawia błędów więc może być z tym kiepsko. A jak znam życie prędkość tego wszystkiego będzie poniżej wszelkiej krytyki. Obrazki maja ograniczone ustawiania i nie wiem jak to wyjdzie przed opublikowaniem tej notki. Nie wiele można ustawić bezpośrednio przy pisaniu, więc mało mnie to zachęca."
Takie zapisywanie i publikowanie Google może się wypchać swoją aplikacją. I do jasnej cholery jakich mam użyć przycisków do rozdzielania etykietek?! Nie rozumiem tego polecenia pod etykietą. I dlaczego publikacja nie idzie za pierwszym razem?!

3 komentarze:

  1. Na Hu* z tą aplikacją.
    (Swoją drogą, kiedy mówisz aplikacja jakoś zaczynasz mi bardziej pasować bardziej Renia spec od neta niż Renia moja Przyjaciółka ^-^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co miałam napisać apka czy program umożliwiający pisanie postów na telefonie?

      Usuń
  2. Nie nie, spox ;) Chyba nigdy nie słyszałam tego słowa od Ciebie i to chyba dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń