16 marca 2012

Królewna Śnieżka - polski zwiastun (wyst. Julia Roberts i Lily Colins)


Byłam, widziałam, mogę polecić. I od razu powiem, że to nie jest kolejna klasyczna ekranizacja baśni braci Grimm, ale jednak jest to całkiem fajnie zrobione. Faktycznie można uznać go za komedie, a dubbing jest zrobiony na poziomi ( teraz nasuwa mi się myśl, że Polacy są lepsi w dubbingu niż w kręceniu filmów, ale zdałam sobie sprawę, że tych dwóch rzeczy nie da się porównać). Poza tym podobało mi się zakończenie, piosenka finałowa, ( sprytnie było to zrobione;p, bo na części ekranu był "finał" filmu, a z prawej części leciały napisy :D ), i podobał mi się (oczywiście) książe Andrew Alcott :D.

1 komentarz:

  1. Teraz zostało mi jeszcze czekać do czerwca na "Królewne Śnieżke i Łowce" :D

    OdpowiedzUsuń