15 marca 2012

Spamy na dziś


Sposób na spódnice-całkiem ciekawy pomysł. Jak będzie mi się chciało :D to poszukam pomysł na męską koszule :D
Rysunkowi superheroes -nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ten kwejk :p
Małe pieski - to infantylne może trochę, ale małe jest piękne, szczególnie jak jest na takich ładnych zdjęciach
Cadillac - czasami lubię sobie popatrzeć na samochody :D
But z Batmanem - nie wiem co tu jest bardziej przesadzone. Ta wysokość tego buta, czy to że jest tu Batman? :D
Pogromcy mitów - moi ulubieni bohaterowie z discovery. Jeszcze mi się nie znudzili. Może dlatego, że rzadko oglądam telewizje.
Polska i księżyc- ten temat zaczyna być coraz bardziej odgrzewany, ale ten kwejk jeszcze mnie śmieszy. Tylko czy ten temat nigdy się nie zestarzeje, czy jest jak bigos? Im więcej odsmażany tym lepszy?
W Polsce u lekarza -polska rzeczywistość. Pół roku czekać do specjalisty, gdzie w zasadzie powinno się iść w przeciągu kilku dniu, maksymalnie 2-3 tygodni.
Jutro- cała prawda i tylko prawda.
Typ sztuki -tu w zasadzie nie wiem co powiedzieć. Jak zobaczycie to może zrozumiecie dlaczego;p.
Wyliczanka - tu podobał mi się sam pomysł.
Ta grupka kwejków dotyczy kobiet, i częściowej prawdy jakiej można wyczytać między wierszami;p: recepta na smutki; nie wiem o co chodzi ;Natanek prawdę ci powie; kobieta; dziewczyna; zakochani (tu mam pewne obiekcje, ale może diabeł tkwi w szczegółach).
Sergei Larenkov -dawniej i dziś- na koniec zostawiłam najlepszy. Wydaje mi się tak ciekawy, że go wrzuciłam do tej notki :P.

Poza tym, jak to tobie ostatnimi czasy, obejrzałam lekko stronniczych, gdzie link do ich strony jest w pasku po prawej stronie; pierwszy rząd, który mówi o nowościach w kinie ( link też po prawej str) i straciłam trochę czasu w wypełniaczu, tylko nie wiem po co, bo on po paru poziomach robi się irytujący i nudnawy :P.

1 komentarz:

  1. Niemal że przez cały dzień zastanawiałam się co ja tu dzisiaj nie napiszę. A to o autobusie, a to o pogodzie, a to o spacerze... I co? skończyło się na spamach;p

    OdpowiedzUsuń