29 marca 2012

ojej....

I następny dzień za mną :D. Jak na marzec, a może w zasadzie to w naszym klimacie wszystko jest możliwe, strasznie wietrzny dzień. Straszyło deszczem, ale w zasadzie padało jak już byłam w domu, a przynajmniej takie miałam wraże z nadchodzących dźwięków za okna. Rano straszyli w radiu, że zima może powrócić. No mam nadzieję, że ta pogoda aż tak bardzo nie przesadzi.
Pojechałam dzisiaj do drugiego sklepu nie dla idiotów, bo w pierwszym nie było, a u jego brata żer dla skner ;] powiedziała mi baba, że nie dają do ogładania, że tylko przy zakupie. Kurna, to te telefony kupują ludzie z innej warstwy społecznej, że ja nie wyglądam na osobę chętną kupienia? A nie to nie. I tak bym tam nie kupiła :P, bo teoretycznie mogę go kupić taniej, i to nowy. Niby mają być takie tanie te sklepy, a są jedne z droższych ;p. A w zasadzie to bardziej opłaca się w nich kupować płyty i filmy niż w empiku;p, i to tyle, ale to przecież nie księgarnie czy sklepy muzyczne (choć w dzisiejszych czasach sklep muzyczny bardziej kojarzy mi się z instrumentami niż z płytami (lol)).
Nie ważne, wrócę może bardziej do tematu :P. Za długo Notą się nie bawiłam, ale uprzejmy pan odpowiedział mi, że nie muszę go używać jako telefonu, a jako bardziej przenośnego tableta ;]. Kartę mogę jedynie włożyć do skonfigurowania poczty i dokupienia aplikacji, a poza tym powinno wszystko działać bez niej :). Modę np. włożyć kartę do internetu mogilnego, to wtedy będzie szybciej działał ( z tego co zrozumiałam w 4G a nie w 3G ;p). Zdjęcia faktycznie robi fajne, i z tego co zdążyłam zauważyć już w telefonie można je fajnie obrobić :). Co do rysowania, to chwilowo mnie nie powaliło, ale mam nadzieję, że to chwilowe nie przyzwyczajenie ;p i kwestia wprawy. W każdym bądź razie spodobał mi się. Pomyślałam, że kupie go w jakiejś (innej) sieciówce, bo według moich wniosków są bardziej pewniejsze od komisów (może nie zwiną się w ciągu 2 lat;P), mam pewność, że tel jest nowy i chyba w razie co łatwiej o serwis;p. W każdym bądź razie myślałam o Komputroniku ;p. I kiszka ;], bo w według adresów w Google powinien być w Krokusie - nie było, w Galerii Kazimierz- obleciałam w okół nie znalazłam, pojechałam do Plazy- sklep był, tel za witryną nie było. Pominę może już fakt, że w każdym rtveuroagd też nie było tego tel., a co ciekawe, jak szybko przeleciałam, ten koło Kazimierza to w ogóle telefonów nie zauważyłam;p. I tak, zaczęłam się zastanawiać nad znakami :D, czy aby na pewno powinnam kupować, ale potem stwierdziłam, że to trochę głupie. Popatrzyłam sobie jeszcze na sklepy w internecie i okazało się, że w komputroniku, ten telefon jednak inaczej kosztuje, a w mix elektroluks jak kupie ten telefon  to dostanę jeszcze za niego punkty payback :p. No i tym sposobem, jutro poszukam tych sklepów na podanych adresach w internecie. Ale jak nie będzie to się zastanowię, czy nie zamówić go po prostu przez internet i odebrać w sklepie :). Pożyjemy zobaczymy. Najfajniej będzie jak w ogóle nic nie kupię, a męczenie ludzi wokół i wertowanie internetu od co najmniej dwóch tygodni, a co tu wydać pieniądze pójdzie na marne ( Lol2 ), a przynajmniej chwilowo :D.
 Spamy na dziś: czytanie, krojenie kostek, tylko Azjaci, biurowe wojny, gitara, prawdziwy talent picia, kolorowe owocowe koktajle, ciekawy dom, dziwne buty, rozwijająca się róża, pohuśtaj, przeciąganie się, uwielbiam, buty vs kobieta, roślinka, parkour, rada ;p, Lem i internet, zaginiona żona, streetview- wirtualne zwiedzanie wg Google'a.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz