19 marca 2012

To co najprostsze -jeden z tych demotywatorów głoszący prawdę życiową :p
Skarpetkowy miś -ciekawy pomysł, nawet jeśli wyjdzie taki jak ten niżej, a nie ten który powinien wyjść :D
Oscar Wilde -nie miałabym nic przeciwko temu, tylko nie wiem czy byłabym tą kobietą :D
Vintage cars -koleje samochodziki : ))
Gifbin -ciekawa animacja :P
Serce -stare ale jare, czyli kolejna prawda o miłości
Fail napad - pamiętaj, jak napadasz na kogoś z bonią, trzymaj ją tak żeby ci nie wypadała :D
Istota myśląca -faktycznie jak się popatrzy na co poniektórych, to można odnieść takie wrażenia
Rzyganie tęczą -w zasadzie nie mam tego problemu, ale mogę się z tym zgodzić;p , bo łatwiej słucha się "narzekania" i "normalnych relacji" niż "cukierkowych opowieści"
Łeb na karku -ciekawa historyjka, nawet jeśli nie jest prawdziwa ;p
Wypadek -jak on to zrobił??
Musebus -powiem tak, lubię jeździ/chodzić ze słuchawkami w uszach, ale jechałam ostatnio tramwajem i cieszyłam się, że mogę pogłośnić tak muzykę, żeby nie słuchać chamskiej rozmowy przez telefon.
Internet - Oooooo tak!! :D Ile to można byłoby zrobić, gdyby nie było internetu i braku chęci :D
Gwiazdor Discovery Channel wyrzucony z pracy -jakoś mnie to baaardzo nie dziwi, a przecież od dawna mówi się, że to taki pic na wodę fotomontaż.


No i po ładnej pogodzie. Czuję się jakbym sama ją sobie "sprezentowała" :P, ale cóż, nasz klimat, jest chyba jak bardzo zmienna kobieta. Dobrze, że w tym roku zrobiła mi super prezent i miałam fantastyczną pogodę w urodziny. Resztę jakoś przeboleję, tylko tym razem na wszelki wypadek wezmę szalik, bo dzisiaj nie wzięłam i troszeczkę zmarzłam :P. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz